.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر احمدی نژاد درباره مسائل اخیر دانشگاه آزاد

رئیس جمهوری درباره مسائل اخبر دانشگاه آزاد اسلامی و وقف این دانشگاه تاکید کرد که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم قانون را دارد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد دوشنبه در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره دانشگاه آزاد گفت: در مورد دانشگاه آزاد باید بگویم که مصوبه شورای انقلاب فرهنگی حکم قانون را دارد زیرا در آن نمایندگان سه قوا حضور دارند و علاوه بر نمایندگان قوا اشخاص علمی و فرهنگی هستند که تعداد آنها از نمایندگان قوه مجریه بیشتر است.

وی تاکید کرد: هر تصمیمی که شورای عالی انقلاب فرهنگی اتخاذ کند قانونی است. همانطور هم که دیدید نمایندگان مجلس رای خود را پس گرفته و رئیس قوه قضائیه هم حکم قاضی به نفع دانشگاه آزاد را متوقف کرد.

رئیس جمهور در رابطه با وقف دانشگاه آزاد نیز گفت: تاکید ما مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این مصوبه همه سئوالات را پاسخ داده و همه باید از قانون تبعیت کنند. بحث هایی در رسانه ها است اما آنچه واقع می شود قانون است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 تير 1389
قانون تا زمانی که موافق نظر احمدی نژاد باشد بسیار محترم است گر چه عنوان قانون را نیز نداشته باشد اما در صورتی که مطابق نظر ایشان نباشد نباید عمل شود گرچه تمام عقلای قوم خواستار اجرای ان باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.